İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Safirmedya

Sayfa: [1] 2 3 ... 11
1
Safir Trafik Ultimate / Safir Trafik Ultimate Tartışma Platformu
« : 29 Aralık , 2019, 19:50:36 »
Bu konu altına istek öneri ve yorumlarınızı yazabilirsiniz.

2
SİTELERİNİZE %100 ORGANİK, SİZİN TERCİHİNİZE GÖRE %100 TÜRK YADA YABANCI (%100 ABD, %10 TÜRK, %60 RUS, %30 KATAR, VS.) YADA DÜNYA GENELİ KARIŞIK ZİYARETÇİ GÖNDERİYORUZ


SİPARİŞ ESNASINDA ZİYARETÇİ SAYISI, 3 ANAHTAR KELİME VE SİTENİZDE GEZİLECEK SAYFALAR İLE ZİYARETÇİLERİN GELMESİNİ İSTEDİĞİNİZ ARAMA MOTORUNU BELİRTEBİLİRSİNİZ.


BU SİSTEMİN DİĞER SİSTEMLERDEN FARKI SİTENİZE GÖNDERİLEN HER ZİYARETÇİNİN SİTENİZDEKİ 4 ALT SAYFA İLE BİRLİKTE TOPLAM 5 SAYFA GEZMESİDİR.

Organik trafik farklı nedenlerden dolayı en değerli trafik kaynağı olarak kabul edilir. Peki neden organik trafik.. Çünkü;

Arama motorları diğer trafik kaynaklarıyla kıyaslandığında web sitelerine en yüksek ziyaretçiyi yönlendirir.
[/size]Bir ürün veya hizmet satın almak isteyen kişiler satın alma öncesi araştırmalarında en güvendikleri kaynak arama motorlarıdır. Bu sayede potansiyel müşterileri satın alma yolculuğunda kazanabilmeniz mümkün olabilir.
  • Bir anahtar kelimede arama motorlarında ilk sırada olmak ziyaretçiler gözünde o konuda yüksek kalitede olduğunuzu yani güvenilir olduğunuz anlamına gelir.
  • Sıralamada yükselmek zor ve zaman isteyen bir süreçtir. Fakat bir kez yükseldiğinizde uzun süre orada kalırsınız. Ücretli reklamlarda sadece ücret ödediğiniz sürece görünürsünüz.
  • Bir anahtar kelimede Google’da ilk sayfada olmak Google’daki o anahtar kelime trafiğinin %92’si içinden ziyaretçi kazanabileceğiniz anlamına gelir. Yani Google’da ilk sayfada olmanız 100 ziyaretçiden 92’sinin sitenizi ziyaret edebilme ihtimali olduğunu gösterir. Bu oran Google’ın ikinci sayfasında 5 kişiye kadar düşmektedir.

3
Forum Hakkında ve Kurallar / Moderatör Alımı Yapılacaktır
« : 03 Haziran , 2019, 09:02:42 »
Zamanının büyük çoğunluğunu internette geçiren ve forumumuzla yeterince ilgilenebilecek moderatörler alınacaktır. İstekliler bu mesaj altına yada özel mesajla yazabilirler. Teşekkürler.

4
Safir Google Analytics Organik Trafik Hit Servisi, Web sitenize istediğiniz anahtar kelime üzerinden tamamen organik Türkiye’nin tüm il ve ilçelerinden rastgele olarak, ziyaretçi trafiği gönderen bir sistemdir.

Bu servisimiz tamamen Google Analytics ile entegreli ve anlık olarak çalışmaktadır.  Tüm trafiği Google Analytics hesabınız üzerinden gözlemleyebilirsiniz.

İstediğiniz ziyaretçi adedini yazarsınız, istediğiniz zaman, istediğiniz anahtar kelime ile ziyaretçi trafiği organik olarak başlar. Sistemimiz ile bilgisayar, mobil ve tablet cihazlarınızdan istediğiniz yerden trafik sağlayabilirsiniz. Sitenizin hangi sayfasına, hangi anahtar kelime ile, hangi saatlerde, kaç adet ziyaretçi gibi bilgileri doldurarak trafiğinizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

Sitenizin kaynak kodlarında Google Analytics takip kodunuzun bulunması yeterlidir.
Bu ürün sitenize Google Analystics Organik Trafik sağlar.  VPS veya Hitleap çöp trafiği gibi araçlar olmaksızın web sitenize görünür hale gelen ziyaretçiler / oturumlar sağlar. Bu sayede sitenizin alexa değerini, google sıralamanızı ve reklam gelirinizi değiştirebilir yani yükseltebilirsiniz.

İnternet sitenize sağlayacağımız yüksek ziyaretçi trafiği ile Alexa ve Google’da ilk sıralara yükseltin… Sitenizin değerini katlayın… Reklam alma da elinizi güçlendirin ve KAZANIN ….

Bu ürün Google Analytics’te görünen ve yalnızca Türkiye’den sınırsız sayıda ziyaretçi gönderir.

Ziyaretlerinin Tamamı Türkiye’den çeşitli il ve ilçelerden sağlanır.
Farklı IP kullanıcıları üzerinden ziyaretçi gelmektedir ve ziyaretçi sitenizde 1-5 dk arasında kalır. Ama süre hakkında garanti verilmez.
Ziyaretçiler sizin belirlemiş olduğunuz anahtar kelime ile sizin belirlemiş olduğunuz sayfaya giriş yapar.
Sayfa Scrolleme vardır (yani her ziyaretçi sayfanın alt kısmına kadar görüntüler )
Eklediğiniz sayfaya yapılan tüm ziyaretler hangi IP adreslerinden, ne zaman ve hangi lokasyondan
giriş yapmış gibi tüm verileri Google Analitics hesabınızdan takip edebilirsiniz.

Faydaları Nelerdir?

Alexa sıralamanıza büyük fayda sağlar, kısa sürede alacağınız hite göre sıralamanız yükselecektir
Hızlı İndex Almanızı sağlar , Google sıralamanız yükselir.
Google Organik Arama İle Gelen Ziyaretçi Artışı sağlanır.
Sitenizin hiti yükseleceğinden sitenize reklam alma şansınız da artacaktır.
Ziyaretçilerin Sitede Kalma Oranında Yükselme sağlar.
İnternet Siteme Zararı Varmı?

Google Analytics ile entegreli çalıştığı için tüm trafiği Google Analytics hesabınız üzerinden görüntüleyebiliyorsunuz. Gelen trafikleri google servisleri sahte veya saldırı şeklinde görmediğinden dolayı sitenize zararı yoktur. Bu servis sayesinde, google botları sitenize daha sık giriş yaparak, seo çalışmalarınızda sayfalarınızın hızlı index alması sağlanmaktadır.

ADSENSE Hesabımda Sorun Olurmu?

Adsense reklam kullananlar için hiçbir sorun teşkil etmeyecektir.

Raporlama

Çalışma sonrasında herhangi bir rapor sunulmaz, kendi Google Analytics hesabınızdan kontrol edebilirsiniz, dilerseniz ziyaretçi gönderimi yapılacağı zaman size bilgi verilerek anlık verilerinizi takip edebilirsiniz.

Trafik Kaynakları Seçimi

Masaüstü Organik Trafik
Sadece masaüstü platformlarından sınırsız trafik gönderebiliriz.

Karışık Organik Trafik
Rastgele mobil, tablet ve masaüstü platformlarından sınırsız trafik gönderebiliriz.

Mobil Organik Trafik
Sadece mobil cihazlardan sınırsız trafik gönderebiliriz.

Anahtar Kelime

Dilediğiniz anahtar kelime/kelimeleri sipariş açıklaması kısmında belirtebilirsiniz.

Arama Motoru Seçimi

Trafiğin yönleneceği Google, Bing, Yahoo, Ask, Baidu, Yandex yada AOL istediğiniz arama motorunuzu seçebilirsiniz. Sipariş açıklaması kısmında belirtebilirsiniz, belirtmediğiniz takdirde rastgele gönderim yapılacaktır.

Ne Kadar Alabilirim?

İstediğiniz sayıda trafik alabilirsiniz, Aylık, haftalık, günlük, istediğiniz saatte istediğiniz dakikada, istediğiniz kadar trafik gönderimi yapılabilmektedir. Sınırsız sayıda kullanımı mümkündür.

Fiyatlandırma

Temel Paket :
5.000 Trafik, Anlık Gönderim, 1 Anahtar Kelime Ekleyebilme:  KDV Dahil 20 TL

Mini Paket:
10.000 Trafik, Anlık Gönderim, 2 Anahtar Kelime Ekleyebilme:  KDV Dahil 30 TL

Avantaj Paket:
20.000 Trafik, Anlık Gönderim, 3 Anahtar Kelime Ekleyebilme: KDV Dahil 50 TL

Uzman Paket:
50.000 Trafik, Gün içinde istediğiniz 5 saate yayma, 5 Anahtar Kelime Ekleyebilme: KDV Dahil 150 TL

Profesyonel Paket:
100.000 Trafik, Gün içinde istediğiniz 10 saate yayma, 5 Anahtar Kelime Ekleyebilme: KDV Dahil 250 TL

Ekstra Paket:
Günlük 500.000 Trafik, 24 saate yayma, 10 Anahtar Kelime Ekleyebilme: KDV Dahil 500 TL
Haftalık 1.000.000 Trafik, Haftanın istediğiniz günlerinde 24 saate yayma, 20 Anahtar Kelime Ekleyebilme: KDV Dahil 1.200 TL
Aylık 5.000.000 Trafik, Ay içinde istediğiniz günlerde 24 saate yayma, 50 Anahtar Kelime Ekleyebilme: KDV Dahil 4.000 TL
Bilgi:

Ürünü hakkında bilgi sahibi olmak için mutlaka videomuzu izleyin. Anahtar kelimelerinizi mutlaka sipariş açıklaması alanına yazın.





Tamamen gönüllü olarak programı kullanan kişilerin karşılıklı site gezme şeklinde organik ziyaretçi sistemimizi de inceleyebilirsiniz. Safir Organik Ziyaretçi Programı Safir AutoHits Pro için tıklayın.

5
İnternet sitenize sağlayacağımız yüksek ziyaretçi trafiği ile Alexa ve Google’da ilk sıralara yükseltin…
Sitenizin değerini katlayın…
Reklam alma da elinizi güçlendirin ve KAZANIN ….


    • Google Analytics’te canlı olarak izleyebileceğiniz ve yalnızca Türkiye’den sınırsız sayıda ziyaretçi gönderir.
    • Ziyaretlerinin Tamamı Türkiye’den sağlanır.
    • Farklı IP kullanıcıları üzerinden ziyaretçi gelmektedir ve ziyaretçi sitenizde 2-3 dk kalır
    • Her bir ziyaretçi 3-4 sayfa gezinir. ( 100 bin ziyaretçi ortalama 300 bin-400 bin arası sayfa gezer)
    • Ziyaretçiler sizin belirlemiş olduğunuz anahtar kelime ile sizin belirlemiş olduğunuz sayfaya giriş yapar.
    • Sayfa Scrolleme vardır ( yani her ziyaretçi sayfanın alt kısmını da görüntüler )
    • Sayfa gösterimine yakın bir oran da banner gösterimi sağlanır.
    • Eklediğiniz sayfaya yapılan tüm ziyaretler hangi IP adreslerinden, ne zaman ve hangi lokasyondan giriş yapmış gibi tüm verileri Google Analitics hesabınızdan takip edebilirsiniz.
    [/list]
    Faydaları Nelerdir?
    Alexa sıralamanıza büyük fayda sağlar, kısa sürede alacağınız hite göre sıralamanız yükselecektirHızlı İndex Almanızı sağlar , Google sıralamanız yükselir.Google Organik Arama İle Gelen Ziyaretçi Artışı sağlanır.Sitenizin hiti yükseleceğinden sitenize reklam alma şansınız da artacaktır.Ziyaretçilerin Sitede Kalma Oranında Yükselme sağlar.

    Raporlama
    Çalışma sonrasında herhangi bir rapor sunulmaz, kendi Google Analytics hesabınızdan kontrol edebilirsiniz, dilerseniz ziyaretçi gönderimi yapılacağı zaman size bilgi verilerek anlık verilerinizi takip edebilirsiniz.
    ADSENSE Hesabımda Sorun Olurmu?
    Adsense reklam kullananlar için hiçbir sorun teşkil etmeyecektir.
    Masaüstü Organik Trafik
    Sadece masaüstü platformlarından sınırsız trafik gönderebiliriz.
    Karışık Organik Trafik
    Rastgele mobil, tablet ve masaüstü platformlarından sınırsız trafik gönderebiliriz.
    Mobil Organik Trafik
    Sadece mobil cihazlardan sınırsız trafik gönderebiliriz.
    Anahtar Kelime
    Dilediğiniz anahtar kelime/kelimeleri sipariş açıklaması kısmında belirtebilirsiniz.
    Arama Motoru Seçimi
    Trafiğin yönleneceği Google, Bing, Yahoo, Ask, Baidu, Yandex yada AOL istediğiniz arama motorunuzu seçebilirsiniz. Sipariş açıklaması kısmında belirtebilirsiniz, belirtmediğiniz takdirde rastgele gönderim yapılacaktır.
    Ne Kadar Alabilirim?
    Günlük paketten 7 adet alarak haftalık, 30 adet alarak aylık ziyaretçi sağlayabilirsiniz.  Sınırsız sayıda kullanımı mümkündür.
    Haftalık  Ziyaretçi Alabilirmiyim ?
    Günlük paketten 7 adet alarak haftalık ziyaretçi sağlayabilirsiniz.  Sınırsız sayıda kullanımı mümkündür.
    Aylık  Ziyaretçi Alabilirmiyim ?
    Günlük paketten 30 adet alarak aylık ziyaretçi sağlayabilirsiniz.  Sınırsız sayıda kullanımı mümkündür.
    Ziyaretçi Sınırı Varmı ?
    Sınırsız sayıda kullanımı mümkündür.

    Fiyatlar ve Satın Alma İçin Tıklayın.
    Seçenek 1 : https://www.safirmedya.com/detay/google-analytics-organik-ziyaretci
    Seçenek 2: http://market.uzmankirala.com/safirmedya/sitenize-5-000-google-organik-trafik/

    Uygulamaya Ait Videoyu İzlemek İçin Tıklayın
    [/size][/color]


    6
    Delphi / Timer Invertal Değerleri (Saat-Dakika-Saniye)
    « : 16 Eylül , 2014, 23:37:10 »
    Timer Değerleri [Interval] = Saniye , Dakkika , SaatSaniyeler ;
    Timer1.Interval = 500 ‘ 0,5 saniyede bir işlem yapılır
    Timer1.Interval = 1000 ‘ 1 saniyede 1 işlem yapılır
    Timer1.Interval = 2000 ‘ 2 saniyede 1 işlem yapılır
    Dakkika ;
    Timer1.Interval = 30000 ‘ Yarım DK'da 1 işlem yapılır
    Timer1.Interval = 60000 ‘ 1 DK'da 1 işlem yapılır
    Timer1.Interval = 120000 ‘ 2 DK'da 1 işlem yapılır
    Saat ;
    Timer1.Interval = 1920000 ‘Yarım Saat'te 1 işlem yapılır
    Timer1.Interval = 3840000 ‘ 1 Saat'te 1 işlem yapılır
    Timer1.Interval = 7680000 ‘ 2 Saat'te 1 işlem yapılır

    Bu Değerlere Göre Timer'in Zamanını Ayarlıyabilirsiniz, Kolay Gelsin..

    7
    Web Programlama / Yapı Kıredi Bankası Sanal Pos Hata Kodları
    « : 21 Ağustos , 2014, 00:02:16 »
    Kod
    Mesaj
    Açıklama
    0095
    RED-ONAYLANMADI
    Kart bilgilerinden ( KK No, SKT, CVV) biri yada birkaçı hatalı girilmiş veya Worldcard'lar için bankaca tanımlanmış günlük limitler aşılmış olabilir.
    Kart bilgilerinin doğru girildiğinden emin olmak amacıyla, Posnet Yönetici Ekranlarındaki
    sayfasından bir deneme işlemi yapılabilir. Bu işlemde de bu hatanın alınması kart bilgilerinin doğru gönderildiği anlamına gelir.
    Bu hatanın bir diğer nedeni de, kart sahibi banka tarafından belirlenen internetten günlük işlem yapma limitinin kart için dolmasıdır. Bu limit her bankaya göre değişmektedir ve YKB kredi kartları için 3'tür; yani bir YKB kredi kartı günde en fazla 3 internet alışverişinde kullanılabilir. Bu limit aşıldıysa, kart sahibi kendi bankasının kredi kartı müşteri hizmetlerini arayarak bu limiti sıfırlamalıdır.[/size][/font]
    0100
    HOST RECEIVE PROBLEM
    Bu hata bazen banka sistemlerimizde anlık sorunlar olduğunda alınabilmektedir. Tekrar deneyin, sorun devam ederseposnet.destek@ykb.com adresiyle iletişime geçin.
    Test ortamında bu hata alınıyorsa, sorunun nedeni kullanılan test kartının tanımlarının silinmesi olabilir. Bu olasılığı ortadan kaldırmak için birkaç farklı test kartıyla işlem denemeniz gerekebilir.[/size][/font]
    0110
    RED-YETERSIZ BAKIYE
    Kartın bakiyesi yetersiz. Kartı veren bankayı arayın.
    0122
    DATABASE DE ISTENILEN KAYIT YOK
    İptal işleminde hata. İptal işlemi provizyon işleminden 1 hafta sonrasına kadar yapılabilir. Finansallaştırma yapılmadan finansallaştırma iptal yapıldığında da bu hata alınabilir.
    0122
    MID DOES NOT MATCH
    Bu hatanın nedeni daha önce firmanıza ait bir mid ile yaptığınız bir işlemi, firmanıza ait başka bir mid kullanarak finansallaştırmak veya iptal etmek istemenizdir. Bunun en sık rastlanan yolu, bir mid kullanılarak yapılmış bir işlemin programsal olarak başka bir mid kullanılarak finansallaştırılması veya iptal edilmesidir.
    0123
    ORJINAL ISLEM BULUNAMADI
    Finansallaştırma, iptal veya iade edilmeye çalışılan işlem bulunamadı. Muhtemelen yanlış YKB ref.no veya sipariş no ile finansallaştırma/iptal yapmaya çalışıyorsunuz. Finansallaştırmaya/iptal etmeye çalıştığınız işlem Posnet sistemine hiç gönderilememiş de olabilir.VFT işlemlerinin iptalinde YKB ref.no ile iptal yapılıyorsa onay kodu (authCode) kontrolü de yapılmaktadır. Bu iptallerde bu hata alınıyorsa YKB ref.no ile birlikte onay kodu da kontrol edilmelidir.
    Bir işlem için Posnet sisteminden yanıt alınamadığında, otomatik olarak iptal gönderilmesi üzerine bu hata alınması normaldir; bu durum, işlemin Posnet sistemine hiç ulaşmadığını gösterir.[/size][/font]
    0124
    HOST SESSION OPEN PROBLEM
    Bu hata, bankamızın ortamlarından kaynaklanmaktadır. Bazen bankamız ortamlarındaki çalışmalar nedeniyle anlık kesintiler yaşanabilmektedir. Bu hata alındığında işlem bir süre sonra tekrar denenmeli, sorun devam ederse posnet.destek@ykb.comadresiyle irtibata geçilmelidir.[/size][/font]
    0125
    ORDERID VAR HOSTLOGKEY YOK DB ERR
    YKB’yi arayın.
    0126
    ORDERID VAR KK SIFRELEME HATASI
    YKB’yi arayın.
    0127
    ORDERID DAHA ONCE KULLANILMIS
    Kullandığınız sipariş no (orderId) daha önce kullanılmış. Yeni bir sipariş no ile tekrar deneyin.
    0129
    KREDI KARTI MERCHANT BLACKLIST TE
    Bu kredi kartı işyeri karalistesine alınmış. Kartın bu işyeri tarafından kullanılabilmesi için önce karalisteden çıkarılması gerekiyor.[/size][/font]
    146*[/size][/font]
    HATALI SIFRELEME : KULLANICI ISMI & SIFRE veya NO GENERATED RECORD
    Kullanıcı adı, şifre veya şifreleme anahtarı yanlış girilmektedir. Ayrıntılı bilgi için StubF1Class.setUserName, StubF1Class.setPassword,
    StubF1Class.setEncKey metodlarına bakınız. Posnet Yönetici Ekranlarının ana menüsündeki "
    Anahtar Yarat" linki kullanılarak yeni kullanıcı adı, şifre ve anahtar oluşturulup, bu bilgilerle işlem tekrar denenmesi gerekir.[/size][/font]
    146*[/size][/font]
    CRYPTO HATASI : KULLANICI ISMI & SIFRE
    146 hatasının açıklamalarına bakın.[/size][/font]
    147*[/size][/font]
    HATALI KULLANICI ISMI & SIFRE
    146 hatasının açıklamalarına bakın.[/size][/font]
    148*[/size][/font]
    CRYPTO HATASI : MID
    Web sunucunuzun tarihi, saati veya TimeZone bilgisi yanlış olabilir. Bu bilgilerde bir sorun yoksa Teknik Destek birimimize başvurulmalıdır.
    Gönderdiğiniz bilgileri karşılayan Posnet Servisi, bazı şifreli bilgilerin açılmasında tarih ve saatten faydalanmaktadır. Sunucunuzun tarih veya saatinin yanlış olması durumunda bu bilgiler servis tarafından çözümlenememektedir.[/size][/font]
    148*[/size][/font]
    HATALI MID
    Üye işyeri no bulunamadı. Üye işyeri no (MID) parametresi yanlış.
    148*[/size][/font]
    MID,TID,IP HATALI: X.X.X.X
    Bağlantı yaparken kullandığınız mid (üye işyeri no) yanlış veya izin verilmemiş bir ip'den bağlantı yapmaya çalışıyorsunuz. Yanlış ortama (örneğin üretim ortamı mid'i ile test ortamına) işlem göndermeniz de bu soruna neden olur.Test ortamı için http://setmpos.ykb.com/PosnetWebService/XML, üretim ortamı içinhttps://www.posnet.ykb.com/PosnetWebService/XML adresine işlem göndermelisiniz. Bkz: XML servis dokümantasyonu
    İşleminizi doğru ortama gönderdiğinizden eminseniz, hata mesajında X.X.X.X şeklinde belirtilen istek ip'nizi
    posnet.destek@ykb.com adresine mid/tid bilgisiyle birlikte göndererek ip tanımınızın değiştirilmesini sağlayabilirsiniz.
    Ayrıntılı bilgi için bkz:
    IP Bazlı Hatalar[/size][/font]
    150
    PAKET HATALI
    Yanlış CVC no kullanılmış. Üretim ortamında, test ortamında kullanılan XXX kullanılmışsa bu hata alınır. Üretim ortamında CVC kodları müşteriniz tarafından girilmelidir. Ayrıca test ortamında XXX dışında anlamsız bir CVC (xxx gibi) girilmesi de bu hataya neden olur.
    150
    INVALID MID TID IP
    Yanlış bir ip'den veya yanlış bir mid/tid ile işlem yapmaya çalışıyorsunuz. IP Bazlı Hatalar sayfasındaki bilgiler sorunu çözmenize yardımcı olabilir.[/size][/font]
    0170
    BANKANIZI ARAYIN
    Bu hatanın nedeni kartı veren (issuer) bankanın YKB provizyon sistemine gönderdiği bozuk verilerdir. Kartı veren banka aranmalı ve bir sanal pos işleminde bu hatanın alındığı belirtilmelidir. Hata çözümleninceye kadar sorunun geçici çözümü amacıyla, işlem mail order yoluyla YKB'ye gönderilebilir. Mail order yapmak için üye işyeri servisimizi arayınız.[/size][/font]
    0173
    RED-ONAYLANMADI
    Bu hata, işlemde kullanılan kredi kartının internetten işlem yapma yetkilerinde bir sorun olduğu durumda alınır. Kart sahibi kredi kartını aldığı bankanın kredi kartları servisiyle görüşüp kredi kartını e-ticarette kullanamadığını belirtmelidir.
    0200
    GECERSIZ ISLEM
    Geçersiz bir işlem gönderdiğinizde alınır. Örneğin zaten finansallaştırılmış bir işlemi tekrar finansallaştırmaya veya provizyon durumundaki bir işlemi iade etmeye çalışmak. Bu tür hatalı işlemlere Posnet Yönetici Ekranlarında zaten izin verilmez, ancak programsal olarak gönderilen (ASP gibi bir teknoloji kullanılarak) işlemlerde bu kontrol yapılmaktadır.
    0205
    GECERSIZ TUTAR
    Bu hata şu koşullarda alınmaktadır:
      • Yapılan işlemin tutarı maksimum işlem tutarını (99.999,99 YTL) aştığında.
        Posnet sisteminde bir defada en fazla 99.999,99 YTL'lik işlem yapılabilir.
      • Tüm iade işlemlerinde, gönderilen işlem tutarı iade edilebilecek işlem tutarını aştığında[/size][/font]
      [/list]
      [/table][/tr][/table]
      0211
      GRUP KAPAMA YAPILMIS
      Bu hata finansallaşma veya satış iptal işlemini yaparken alınır. İptal etmek istediğiniz işlemin finansallaştırıldığı için artık iptal edilememektedir. Yapmış olduğunuz finansallaştırma veya satışı iade etmek için iade işlemi yapmalısınız.[/size][/font]
      0213
      RED-YETERSIZ BAKIYE
      Kartın bakiyesi yetersiz. Kartı veren bankayı arayın.
      0217
      RED-KARTA EL KOYUN
      Çalıntı kart. Kullanıcı ve kart no YKB’ye bildirilmelidir.
      0220
      RED GECERSIZ TUTAR
      Bu hatanın nedeni 1 YTL'den az bir tutarla taksitli işlem yapılmaya çalışılmasıdır. Taksitli işlemler ancak 1 YTL'nin üstündeki tutarlarla yapılabilirler.
      0220
      IPTAL ISLEMI YAPILMIS
      Zaten iptal edilmiş bir işlem tekrar iptal edilmeye çalışıldığında alınır.
      0223
      ONAYLANMADI
      Finansallaştırma yapılmadan finansallaştırma iptal yapılmak isteniyor.
      0225
      RED-KART NO HATALI
      Kart no hatalı
      0229
      RED-GECERSIZ ISLEM
      Bu hatanın en sık rastlanan nedeni, yanlış miktarda taksit sayısıyla taksit yapmaya çalışmanızdır. En fazla kaç taksit yapabileceğinizi öğrenmek için 444 0 448'i aramalısınız. Eğer test kartlarıyla işlem yapıyorsanız, bu bilgiyiposnet.destek@ykb.com adresinden öğrenebilirsiniz. Genellikle normal işlemler için en fazla 12 taksit yapılabilmektedir.229 almanızın bir diğer nedeni de kullanılan kartın müsaade etmediği bir işlem yapmanızdır. Örneğin başka bankaya ait bir kredi kartına taksit yapmaya çalıştığınızda bu hatayı alırsınız.
      Bu adımlar sorunu çözmenize yardımcı olamadıysa, bankamızdaki üye işyeri tanımlamalarınızda sorunlar olabilir.
      Üye işyeri servisimizi arayıp üye işyeri no.nuzu ve hangi işlemi yaparken bu hatayı aldığınızı bildirmeniz gerekmektedir.[/size][/font]
      0232
      KREDIKARTI IŞLEM SINIRI AŞILDI
      Posnet sisteminde Üye İşyeri tarafından tanımlanmış, belli bir periyotta bir kredi kartı ile işlem yapılabilecek maksimum sayı aşıldığı vakit ilgili hata oluşur. Bkz. İşlem Kısıtlama[/size][/font]
      0267/0363
      RED-KART GECERLI DEGIL
      Kart no hatalı
      0277
      BANKANIZI ARAYIN
      Kredi kartının para çekme limiti aşıldığında verilen bu hata, normal durumlarda sanal pos işlemlerinde dönülmemelidir. Bu hatanın alınması durumunda kartı veren (issuer) banka aranmalı, bir sanal pos işleminde bu hatanın alındığı belirtilmelidir. Hata çözümleninceye kadar sorunun geçici çözümü amacıyla, işlem mail order yoluyla YKB'ye gönderilebilir. Mail order yapmak için üye işyeri servisimizi arayınız.[/size][/font]
      0291
      İŞYERİ STATÜSÜ HATALI
      Üye işyeri aktif değil. Bilgi için üyeişyeri müşteri hizmetleri 444 0 448 i arayınız.
      0360
      BANKANIZI ARAYIN
      Kart bu tip işleme izin vermiyor veya kartın kredisi yetersiz. Kartı veren bankayı arayın.
      0362
      ISL. YAPILAMIYOR
      YKB'yi arayın.
      0370
      ISLEM IPTALI YAPILMIS
      İptal işlemi zaten yapılmış.
      0400
      DB ERROR
      Posnet sunucu teknik bir sorun yaşıyor. Tekrar deneyin, sorun tekrar ederse teknik destek ile iletişim kurun.[/size][/font]
      0411
      ISLEM HENUZ FINANSALLASMAMIS
      İade yaparken alınan bu hata, finansallaştırma işleminde belirtilen tutarın henüz karttan tahsil edilip hesabınıza yansımadığını gösterir. Bu nedenle iade işlemi yapmanıza gerek yoktur, finansallaştırma iptal yapmalısınız.
      0444
      BANKANIZI ARAYIN
      YKB’yi arayın.
      0450
      IADE ISLEMI YAPILAMIYOR
      İşlem posnet yönetici ekranları dışından iade edilmiş olabilir. İşlemi daha önce üye işyeri servisimizi arayarak iade etmiş olabilirsiniz. Eğer böyle bir iade talebiniz olmadıysa, üye işyeri servisimizi aramanız gerekmektedir.[/size][/font]
      0534
      GEÇERSİZ KART TİPİ -X
      Yapılan işlem, kullanılan kart tipi ile yapılamaz (Debit/kredi). Örnek: POSNET’ten debit kartla (ATM'lerden para çekmek için kullanılan banka kartları) işlem yapılamaz. Hata mesajında “X” olarak belirtilen yerde, işlemin yapıldığı kartın tipi belirtilir (D: Debit/K: Kredi kartı).
      0551
      KRD KARTI DEGIL
      Numara bir kredi kartına ait değil.
      0787
      PROVIZYON BULUNAMADI
      Provizyon alınmamış. Provizyon iptal edilmiş olabilir. Tekrar provizyon almalısınız.
      0788
      FINANSAL ISLEM YAPILMIS
      Finansallaştırma yapılmış. Provizyon iptal edilmek isteniyorsa önce finansallaştırma iptal edilmeli.
      0789
      PROVIZYON TUTARI YETERSIZ
      Girilen tutar finansallaştırma işleminde provizyon tutarından, iade işleminde de finansallaştırma tutarından büyük olamaz.
      0800
      LUTFEN 4440448 I ARAYIN.
      Sorunun nedeni işlemde kullanılan kredi kartının YKB provizyon sisteminde tutulan çalıntı kredi kartı listesinde bulunmasıdır. İşlem kart sahibi bankaya iletilmeden reddedilmektedir.Sanal POS işlemlerinde kullanılan kredi kartları, çeşitli nedenlerle YKB tarafından karaliste benzeri bir listeye alınabilmektedir. Eğer kartın çalıntı listesinde bulunmasının yanlış olduğunu (kartın güvenilir bir kart olduğunu) düşünüyorsanız, YKB Üye İşyeri Operasyon Servisi'ni (444 0 448) aramalısınız.
      0876
      ONAYLANMADI İŞLEM YAPILAMIYOR
      Kart bilgilerinden ( KK No, SKT, CVV) biri yada birkaçı hatalı girilmiş veya Worldcard'lar için bankaca tanımlanmış günlük limitler aşılmış olabilir.Kart bilgilerinin doğru girildiğinden emin olmak amacıyla, Posnet Yönetici Ekranlarındaki sayfasından bir deneme işlemi yapılabilir. Bu işlemde de bu hatanın alınması kart bilgilerinin doğru gönderildiği anlamına gelir. Bu durumdaposnet.destek@ykb.com adresiyle irtibata geçilmelidir.[/size][/font]
      0877
      ONAYLANMADI İŞLEM YAPILAMIYOR
      CVC no girilmeli
      0995
      ISLEM YAPILAMIYOR
      Kartı veren (issuer) banka ile iletişimde zaman aşımı oldu (bankadan zamanında yanıt alınamadı). Tekrar deneyin; sorun devam ederse, kartı veren bankayı arayıp, bir sanal pos işleminde bu hatanın alındığını belirtin.

      8
      ASP / ASP İle Resmi Orantılı Küçültme
      « : 14 Temmuz , 2014, 02:01:15 »
      Kod: [Seç]
      <%@ Language="VBScript.Encode" CODEPAGE="1254"%>
      <%
      Function cevir(data)
          data = Replace (data ,"ı","i",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"ğ","g",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"ü","u",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"ş","s",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"ö","o",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"ç","c",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"I","i",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"Ğ","g",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"Ü","u",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"Ş","s",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"İ","i",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"Ç","c",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"Ö","o",1,-1,1)
          data = Replace (data ," ","-",1,-1,1)
          data = Replace (data ,">","",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"<","",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"*","",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"%","",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"'","",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"/","",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"\","",1,-1,1)
          data = Replace (data ,"'","",1,-1,1)
          cevir=data
      End Function
      %>
      <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
      <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
      <head>
          <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />
          <title>Yükle</title>
          <style>
          input {
              background:#fbfbfb;
              border:1px solid #cccccc;
              height:28px;
              padding:4px;
              font-size:12px;
              font-family:trebuchet ms;
          }
          </style>
      </head>
       
      <%
      on error resume next
       
      '---------------------------- |DOSYA ADLANDIRMA
       
      cpr1=Year(date)             ' tarih için Yılı öğrendik
       
      Randomize
      Numarax = INT (RND*9999999999)+3
       
      cpr = numarax + 92
       
      if month(date) < 10 then ' eğer ay 10 rakamından küçükse başına 0 ekledik
      cpr2 = "0" & month(date)
      else
      cpr2 = month(date)          ' değilse ayı olduğu gibi aldık
      end if
       
      if Day(date) < 10 then       ' eğer gün 10 rakamından küçükse başına 0 ekledik
      cpr3 = "0" & Day(date)
      else
      cpr3 = Day(date)            ' değilse günü olduğu gibi aldık
      end if
       
      ' tarih oluşturma bölümü bitti
       
      '---------------------------------------------------------------------------
          safha   = Request.QueryString("safha")
          sayix   = request("sayi")
           
          If safha = "" Then
      %>
           
      <table border="0" cellpadding="5" cellspacing="5" width="100%" height="100%" style="border: 1px dotted #C0C0C0; background-color:#333333">
             <form action="upload.asp?safha=yukle&tip=resim&sayi=<%=sayix%>&id=<%=id%>" name="frm" id="frm" method="post" ENCtype="multipart/form-data">
              <tr>
                  <td align="center"><input type="file" class="input" name="dosyaisim" size="35"></td>
              </tr>
              <tr>
                  <td align="center"><input type="submit" value=" Dosyayı Yükle..." class="submit" onClick="this.value='Dosya yükleniyor..'"></td>
              </tr>
              </form>
          </table>
      <%
      end If
      '---------------------------------------------------------------------
      If safha="yukle" Then   ' Eğer dosya yükleme talimatı verilmiş ise
           
          dosyayeri = "upload/"   ' Gönderdiğimiz dosyanın kaydedileceği dizini belirliyoruz
          dosya_adi = "dosya_" & cpr & cpr1 & cpr2 & cpr3
       
          ' Dosya isminin ilerdede çakışmaması için veya dosya ismine biraz daha hava katmak için random sayı üretiyoruz
          Randomize
          Numara = INT (RND*9999999999)+1
           
          Server.ScriptTimeout=5000 ' --> Zaman Aşım Süresi 
           
          Set Upload = Server.CreateObject("Persits.Upload.1") 
          Upload.OverwriteFiles = False
          Sayac = Upload.SaveToMemory 
           
          If Sayac = 0 Then
             Response.Write "Lütfen yüklemek üzere bir dosya seçiniz..."
             Response.End
          End If
           
           
          '----------- DOSYA KONTROLÜ
          For Each File in Upload.Files
          If FILE.EXT<>".jpg" then
          If FILE.EXT<>".jpeg" then
          Response.Write "Yüklemek istediğiniz dosya türüne müsaade verilmemiş / yasaklanmış..." 
          Response.End
          end if
          end if
          next
           
          '--- KONTROL BİTİŞ
       
          Set dosya = Upload.Files ("dosyaisim") '--- Sorun Yoksa Dosyayı Yüklüyoruz.
           
          dosyaadi = dosya_adi&Numara&Right(dosya.FileName,4) ' Dosya Adı | Dokunmamakta Yarar Var.
       
          Path = Server.MapPath(dosyayeri & "/" & dosyaadi) ' Dosya Kaydetme Yeri | Dokunmamakta Yarar Var.
           
          dosya.SaveAs Path ' Dosya Kaydediliyor ...
       
      '--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
          ' Küçültme 1
          Set Jpeg = Server.CreateObject("Persits.Jpeg" )
          Jpeg.Open Path
          Jpeg.Width = 240
          jpeg.Height = Jpeg.OriginalHeight * Jpeg.Width / Jpeg.OriginalWidth
          Jpeg.Canvas.Brush.Solid = False
          Path2 = Server.MapPath(dosyayeri & "/mini1/" & dosyaadi)
          Jpeg.Save Path2 
          YanlizYol   =   Server.MapPath(dosyayeri)
           
          set Jpeg = nothing
      '--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      'Küçültme 2 --> Profesyonel Olanı
      ' Bunun mantığı yeni bir tuval oluşturur ve yüklenen resmi bu tuvale sığdırır...
       
          Set Jpeg = Server.CreateObject("Persits.Jpeg")
          Jpeg.New 800, 600, &HFFFFFF ' FFFFFF - > Beyaz Tuvale Çizer
          Jpeg.Canvas.Brush.Solid = TRUE ' Sağlam Fırça
          Jpeg.Quality    = 100   ' Resim Kalitesi | 1 ile 100 arasında bir sayı girilebilir . ne kadar düşerse kalitede o kadar düşer
           
          '-------- Çizim Başlıyor !
          Dim FileNames(1)
           
          FileNames(0) = dosyaadi
         
          Count = 0
          While Count < 1
              Set Img = Server.CreateObject("Persits.Jpeg")
              Img.Open YanlizYol & "/" & FileNames(Count)
               
              Img.PreserveAspectRatio = True
              If Img.OriginalWidth > 800 or Img.OriginalHeight > 600 Then
                  If Img.OriginalWidth > Img.OriginalHeight Then
                     Img.Width = 800     
                  Else
                     Img.Height = 600
                  End If
              End If
              X = 0 + 120 * Count
              Y = 5
               
              Jpeg.Canvas.DrawImage X + (800 - Img.Width)/2, Y + (600 - Img.Height)/2, Img
              Count = Count + 1
          Wend
       
           
          Path3 = Server.MapPath(dosyayeri & "/" & dosyaadi)
          Jpeg.Save Path3
           
      ' -- BİTİŞ
       
      %>
      <br>
      <div align="center">
      <br>
      <style>
      body {
          font-size:12px;
          font-family:arial;
          color:#333333;
          padding:0px;
          margin:0px;
      }
      </style>
      <h5>Dosya Yüklendi</h5><br />
      <a href="#" onClick="window.opener.document.form.resim.value='<%=dosyaadi%>';self.close();">Kayıt İçin Lütfen Buraya Tıklayınız</a>
      <>
       <%end if%>
      </body></html>

      9
      Network ve internet / Sony Xperia S İnceleme
      « : 20 Ekim , 2013, 15:49:55 »



      Sony'nin 12 megapiksel kamera ve HD ekran ile gelen yeni amiral gemisi Xperia S, test merkezimizin konuğu oldu. Bakalım Xperia S bizlere neler sunuyor? Geçtiğimiz hafta Türkiye lansmanı yapılan Xperia S'in, lansman alanından sizlere Xperia ailesinin durumu ile ilgili röportaj ve Xperia S'in ön inceleme videosunu sunmuştuk. Sony'nin Play Station sertifikası alan yeni akıllı telefonu, pek çok yenilik ile beraber geliyor. Telefonun en fazla dikkat çeken yanı ise 342 ppi değerindeki HD ekranı. LCD ekranlardaki hava boşluğunun bulunmadığı ekran, 4.3 inçte 342ppi değeri veriyor ve bu da insan gözünün algılayabilme sınırının üstünde bir değer. Yani ekranda pikselleri farketmiyorsunuz.Sony'nin yeni nesil cihazları 4 ekran stratejisi ile hazırlıyor. Akıllı televizyon, bilgisayar, tablet ve akıllı telefonu, kablosuz olarak yönetebiliyorsunuz. Geliştirilmiş kablosuz teknolojiler sayesinde HD veri aktarımı sorunsuz bir şekilde yapılabiliyor. Ayrıca destekli bir televizyona HDMI kablosu ile görüntü aktarırken, kablosuz oyun kumandası ile kontrol edebiliyoruz.Sony Xperia S'in yenilikleri kamera ile de devam ediyor. 12 megapiksellik Exmor destekli kamera, LED flaşı ile beraber etkili fotoğraflar çekebiliyor. Ayrıca Full HD video kaydı, 3D panaroma fotoğraf çekimi gibi modlar da bulunuyor.Cihazın performans testlerinden tutun pek çok özelliğine değindiğimiz video incelememizi aşağıda inceleyebilirsiniz. Tabi video inceleme daha da uzun olmasın diye, bazı şeyleri yazılı olarak sizlere aktarıyoruz. Yazılı incelememizi de sayfaları değiştirerek takip edebilirsiniz. İyi seyirler.


      10

      Sabit IP Almak İçin Yapılması Gerekenler ve Port Açma (Örn: Flatcast)[/size][/size][/color]Merhabalar, Bu Doküman Bilgisayarında port Açamayan Arkadaşlar için hazırlanmıştır.[/size][/color]Bildiğiniz gibi modemi kapatıp açtığımızda ip’miz değişir. Bu da bizim için sabit bir adresimizin olmasını istiyorsak sorun demektir.Öncelikle sabit ip’mizin olmasını istiyorsak modemimizde port açma işleminden başlıyoruz.İlk olarak Modemimizden Alacağımız otomatik ipi sabit ip yapacağız (örn . 192.168.2.2 gibi)Ağ bağlantılarım / Ağ bağlantılarımı Görüntüle / Yerel Ağ Bağlantısı (özellikleri)/ İnternet iletişim kuralları’na giriyoruz. Resimde gördüğünüz gibi modemden alacağımız ip ‘yi böyle sabitliyoruz. Ip adresi yerine sabitliyiceğimiz kendi ip adresimizi yazıyoruz. Alt ağ maskesi Resimdeki gibi olmalıdır. Varsayılan ağ geçidi yerinede modeminizin ip sini yazıyorsunuz.Alt taraftaki yeğlenen Dns sunucusu yerine ise Telekomun Dns numaralarından birini yazıyoruz.(Resimdeki gibi Yapmanız Yeterli). Bu işlemleri Yaptığınız taktirde modemden alacağımız ipmiz sabit olacaktır.



      Sonraki adım olarak Modemimizin ana sayfasını açmalıyız. Modeme göre IP adresi değişmektedir.
       
       


      Modemimize giriş yaptıktan sonra modeminizin ara yüzüne göre Nat bölümüne girmelisiniz.
       

       
      Resimde gördüğünüz üzere Nat bölümünden sanal sunucu kısımına girdim.Burada yapacağımız işlem 192.168.2. yazan yerin boşluğa modemden aldığımız sabit ip ‘yi yazıcağız .Yani 192.168.2.2 olmalı , Yan taraftaki Lan portu ve açık port kısımına açmak istediğimiz port numaralarını yazıp add tusuna bastığımızda portumuz açılır.
       

       
      Resimde Gördüğünüzde Air Ties marka bir modem, Yine Nat kısmından sanal sunucuya girilmiş ve resimde gördüğünüz gibi yapılmış.

      Buraya kadar modem ile yapılması gereken ayarları bitirdik , şimdi sıra geldi güvenlik duvarlarını kapatmaya.

      Öncelikle Denetim masasından Windows güvenlik duvarını açalım. Burada Güvenlik duvarını tamamen kapatabiliriz yada özel durumlardan Bağlantı Noktası ekle seçeneğine girebiliriz.
       
      Bağlantı adı kısımına istediğiniz bir adı , Bağlantı noktası kısmında ise açacağınız port numarasını yazmalısınız . Ardından Tcp veya udp Türünden birini seçmelisiniz( Açmak istediğiniz türe bağlı).
      [/color]
      [/size]
      [/color]
      [/color]FLATCAST İÇİN :[/size][/color]
      AD : Flatcast
      BAĞLANTI nOKTASI : 40123
      ALT SEÇENEK İSE : UDP
      OLMALIDIR...
      [/size]
      [/size]
      Ardından eğer varsa bilgisayarınızdaki firewall’ları kapatmalısınız. [/font][/size][/color]Evet buraya kadar portlarımızı açtık , tüm ayarlarımızı yaptık.




      Daha Detaylı İncelemek İçin :
      http://www.samanalevi.com/teknolojioku/125.Sabit_IP_Almak_ICin_Yapilmasi_Gerekenler_ve_Port_ACma_FLATCAST.html
      [/color][/font][/size]

      11
      IIS7 de erişim ve yazma izinleri oldukça arttırılmış durumda. Birçok IIS7 kurulum anlatımında maalesef bu konudan ya bahsedilmiyor ya da oldukça eksik bir şekilde bahsediliyor. 64 Bit Windows 7 kullananlar Bu yazının En sonundaki Not bölümünü de yaptıktan sonra iis 7 tam olarak çalışacaktır.[/size]
      Öncelikle Denetim Masası‘ndan Kullanıcı Hesapları bölümüne girip UAC‘yi devre dışı bırakacağız.
      Denetim Masasına giriyoruz ve Kullanıcı Hesapları‘na tıklayıp aşağıdaki ekrana ulaşıyoruz. Burada Kullanıcı Hesabı Denetimi’ni aç veya kapat yazısına tıklıyoruz. Daha sonra karşımıza çıkan ekrandaki Bilgisayarınızı korumaya yardımcı olması için Kullanıcı Hesabı Denetimi’ni (UAC) Kullanın seçeneğindeki işareti kaldırıp Tamam butonuna tıklıyoruz. Bilgisayarın yeniden başlatılmasını isteyen ekrandan Şimdi Yeniden Başlat‘ı tıklayarak bilgisayarımızı yeniden başlatıyoruz.

      Şimdi Windows 7 yada Vista için IIS7 Kurulumuna Başlayabiliriz.
      Öncelikle Windows XP’nin aksine cd’den değil Denetim Masası‘ndaki Program ve Özellikler bölümünden IIS7 için yükleme işlemine başlıyoruz. Denetim Masasına girerek Program ve Özellikler simgesini tıklıyoruz.
      Önümüze aşağıdaki gibi bir ekran çıkacak.
      Burada Windows Özelliklerini aç veya kapat bölümüne tıklıyoruz. Daha sonra karşımıza windows özelliklerini kurup kaldırabileceğimiz aşağıdaki gibi bir menü çıkıyor.

      Internet Information Services kutucuğunu işaretliyoruz.
      Internet Information Services kutucuğunu işaretledikten sonra tıklayarak sırasıyla World Wide Web Hizmetleri ve Uygulama Geliştirme Özellikleri‘nide tıklıyoruz. Burada açılan menüde ASP seçeneğini işaretliyoruz. Bunu işaretlediğimizde ISAPI Uzantıları seçeneği de otomatik olarak işaretleniyor. Tamam butonuna tıklayıp yüklemeyi başlatıyoruz. Yükleme işlemi birkaç dakika içinde tamamlanıyor.



      Daha sonra Internet Explorer ya da kullandığınız herhangi bir web tarayıcısında bir sayfa açıp adres satırına http://localhost yazıp adrese giriyoruz. Karşımıza kurulumun sorunsuz çalıştığını gösteren IIS7 yazısı çıkıyor.



      Yükleme işlemi tamamlandıktan sonra Bilgisayarımdan C sürücüsüne tıklıyoruz. Gördüğünüz gibi inetpub adında bir klasör oluşturuldu. inetpub klasörünü tıklıyoruz.





      Daha sonra karşımıza web dosyalarımızı içine koyacağımız wwwroot klasörü çıkıyor. wwwroot klasörüne tıklıyoruz.



      wwwroot klasörü içindeki dosyaları siliyoruz (silmek şart değildir) ve kendi dosyalarımızı oluşturuyor ya da yüklüyoruz. Kendi dosyalarımız için db adında veritabanlarımızı içinde barındıracağımız bir klasör oluşturmanızı öneririz.





      Yazma İzinleri ve Etkinleştirme Ayarları

      Öncelikle Denetim Masasısına giriyoruz.



      Burada Yönetimsel Araçlar simgesine tıklıyoruz.



      Çıkan ekranda Internet Information Services (IIS) Yöneticisi simgesine tıklıyoruz. Vista’nın ilk kurulumunda bu IIS Manager olarak da görünebilir.



      Burada karşımıza Internet Information Services (IIS) Yöneticisi ekranı çıkacak. Öncelikle Web Siteleri klasörü altındaki 1 sayısı ile gösterdiğimiz Default Web Site simgesine tıklıyoruz. Daha sonra ise ekranda görülen ASP simgesine tıklayarak açıyoruz.


      Orta konumdaki ASP bölümündeki seçeneklerden Üst Yolları Etkinleştir yazan seçeneğinin yanındaki False değerini True olarak değiştiriyoruz.





      Hata Ayıklama Özellikleri bölümüne geliyoruz. Burada Hataları Tarayıcıya Gönder seçeneğinin yanındaki False değerini True olarak değiştiriyoruz. Böylelikle hataları tarayıcıdan izleme olanağımız olmuş oluyor. Daha sonrada Kod Hata İletisi seçeneğine dilerseniz Serverda ya da Urlde Problemler Oluştu. Lütfen Sistem Yöneticisiyle İletişime Geçiniz. şeklinde bir hata iletisi yazabilirsiniz. İşlemlerimizin aktif olabilmesi için sağ üst tarafta bulunan Eylemler başlığı altındaki Uygula butonuna basıp ayarlarımızı kaydediyoruz.



      Localhost’ta dosyalarımızı görüntüleyebilmek için Dizinlere Gözatma seçeneğine tıklıyoruz açılan sayfada (Saat, Boyut gibi) kutucukların hepsini işaretliyoruz ve Uygula butonuna tıklıyoruz ( bu işlem web yayını yapacaksanız önerilmez ).



      Uygula butonuna bastıktan sonra localhost’ta yüklü bulunan ya da oluşturduğumuz çalışmalarımızı görüntüleyebiliriz.

      Yazma İzinleri

      İlk olarak Kimlik Doğrulama simgesine tıklıyoruz.



      Kimlik Doğrulama simgesine tıkladıktan sonra karşımıza Anonim Kimlik Doğrulaması şeklinde bir seçenek çıkacak. Bu seçeneğin üzerine gelip sectikten sonra Eylemler başlığı altındaki Düzenle butonuna tıklıyoruz.



      Düzenle butonuna tıkladığımızda IUSR şeklinde belirli bir kullanıcı seçilmiş olarak çıkar. Biz Uygulama havuzu kimliği seçeneğini işaretleyip Tamam butonuna tıklıyoruz ve uygulamalardan çıkıyoruz.

      Son İşlemler

      Bilgisayarımdan C sürücüsüne tıklıyoruz. Daha sonrada inetpub klasörüne tıklıyoruz. wwwroot klasörüne sağ tuşla tıklıyoruz ve Özellikler bölümüne tıklıyoruz.



      Yukarıdaki Güvenlik yazan bölüme giriyoruz. Güvenlik bölümünde IIS_IUSRS(BilgisayarınızınAdı\IIS_IUSRS) şeklinde bir seçenek mevcut bu seçeneği seçip alttaki izin listesindeki tüm kutucukları işaretliyoruz ve Tamam butonuna tıklıyoruz. Aşağıdaki resimde göründüğü gibi Güvenlik Bilgisi Ayarlanan şeklinde bir güncelleme kutusu çıkıyor.



      Son olarak Genel bölümüne girip buradaki Salt Okunur işaretini kaldırıyoruz ve Tamam butonuna tıklıyoruz.



      Karşımıza Öznitelik Değişikliklerini Onayla kutusu çıkıyor. Burada Değişiklikleri bu klasöre, alt Klasörler ve dosyalara uygula seçeneğini işaretleyip Tamam butonuna tıklıyoruz. Aynı şekilde db klasörümüzede son işlemleri yapıyoruz. Şimdi web sayfalarımızı sorunsuz olarak izleyip yayınlayabiliriz.

      Not :

      64 Bit Windows 7 yada Vista kullanan kullanıcılarda bu ayarlar da yeterli olmayacaktır. Bu Kullanıcılar için Bir ayar daha yapılmaktadır.

      Bilgisayar' a sağ tuş ile yönet sekmesine tıklayınız. Açılan pencerede Hizmetler ve Uygulamalar sekmesine tıklayınız. Daha sonra da İnternet İnformation Services' e tıklayınız. Oradan da Uygulama havuzuna tıklayınız Default AppPool yazan yere bir defa tıkladıktan sonra sağ yan taraftaki gelişmiş ayarları çift tıklayarak açınız. Sonrada Çıkan Pencereden Genel Sekmesinin altındaki 32 - Bit uygulamaları etkinleştiri True yapınız. işte artık ASP sayfalarınız tam açılacaktır hepsi bu.




      Son Olarak :
      Denetim Masası>Yönetimsel Araçlar>Internet Information Services (IIS) Yöneticisi

      açılan pencerede "Uygulama Havuzları" na tıklayın

      "DefaultAppPo[/color]ol[/u][/color]
      [/color]" u seçip sağ taraftaki bölmeden "Gelişmiş Ayarlar" seçeneğine tıklayın

      açılan pencerede "İşlem Modeli" seçeneğinin altında "Kullanıcı Profilini Yükle:False" değerini "True" olarak değiştiriyoruz.
      [/size]ALINTI :
      http://www.websitepaneli.com[/size][/font]

      12
      Yabancı Sinema / Git Başımdan
      « : 06 Aralık , 2012, 20:16:48 »
      Tür : Komedi / Yol
      Gösterim Tarihi : 26 Kasım 2010
      Yönetmen : Todd Phillips
      Senaryo : Alan R. Cohen , Alan Freedland
      Yapım : 2010, ABD , 100 dk.

      [/size]

      Oyuncular

      Robert Downey Jr. (Peter Highman) , Zach Galifianakis (Ethan Tremblay) , Michelle Monaghan (Christine Highman) , Juliette Lewis (Heidi) , Jamie Foxx (Jim)

      Konu

      Peter Highman (Robert Downey Jr.) beş gün sonra karısı doğum yapacak ve ilk çocuklarını dünyaya getirecek bir baba adayıdır. Peter Atlanta'dan doğuma yetişmek ve karısının yanında olmak için uçağını yakalamaya çalışırken, birden tüm programı alt üst olur. Sonunda, kendisini Ethan Tremblay'in (Zach Galifianakis) arabasında bulur. Zamanında doğuma yetişebilmek için tüm ülkeyi bir uçtan diğerine bu yeni yol arkadaşı ile aşmak durumundadır. Ethan ve köpeği ile yolculukları, birkaç arabanın hurdaya döndüğü, birçok arkadaşlığın bozulduğu ve Peter'ın sinirlerinin iyice gerildiği bir maceraya dönüşür.
      [/color]
      [/size][/color]
      [/size][/color]


      [/size]http://uploaded.net/file/cu9x15le/Git.Bas.part1.rar[/color]
      [/size]http://uploaded.net/file/u4xnjav4/Git.Bas.part2.rar[/color]
      [/size]http://uploaded.net/file/d7t75abc/Git.Bas.part3.rar[/color]


      [/size]http://letitbit.net/download/15318.1478b5c7b68650135c510a1e669d/Git.Bas.part1.rar.html[/color]
      [/size]http://letitbit.net/download/96286.9faabe8c88c8900d0d2eee9597ae/Git.Bas.part2.rar.html[/color]
      [/size]http://letitbit.net/download/29271.201cff2b6fb7c5c9ac844324a010/Git.Bas.part3.rar.html[/color]


      [/size]http://turbobit.net/7m1jxaic99mo/Git.Bas.part1.rar.html[/color]
      [/size]http://turbobit.net/wjs6166r2s30/Git.Bas.part2.rar.html[/color]
      [/size]http://turbobit.net/9p0wwjgke2pf/Git.Bas.part3.rar.html[/color]


      ::: PARÇALAR BİRBİRİYLE UYUMLUDUR :::


      13
      Destek Ve Yardım / Flatcast Tema Tasarımı ve Faydalı Bilgiler
      « : 31 Temmuz , 2012, 00:53:02 »

      DESIGN TOOL KULLANIM ANLATIMI


      Tools-Penceresi


      Presets Selection-Penceresini gerekmediği zaman kapatabilirsiniz, tekrar açmak için yayın penceresinde sağ fare tusu tiklayıp [Presets] veya [Design tool] seçmeniz yeterlidir.


      Presets/ Design Tool Modu


      yayını açtığınızda Tools-Penceresi, Preset Selection modunda.
      Presets Selection penceresinde önceden hazırlamış olduğunuz veya Flatcast’ın hazır temalarını seçebilirsiniz. Temaları düzenlemek için [Design Tool]-tuşuna basmanız yeterli.
      şimdi Design Tool modunda nesneleri tıklayarak (chat.button...sesseriti ..vs.) yerlerini ve büyüklüklerini değiştirebilirsiniz.


      Yeni Tema / Preset hazırlamak


      yayın Penceresini sıfırlamak için ve yeni bir Tema yapmaniz için [Preset]->[New] tıklayın. Yeni Tema yapmak istediğinizden eminmisiniz sorusunu onayladıktan sonra, arkaplan ve nesneler silinecektir. Tema yapmaya baslayın.. [Insert] bölümünden nesneler ekleyebilirsiniz bunu alt tarafta daha detaylı anlatacağım. Kayıt edilmiş bir teayı değiştirip farklı kaydederek de yeni tema yapabilirsiniz.


      Kayıt Edilmiş Temayı Açmak İçin


      Daha evvel belirttiğimiz gibi, çift sol fare tuşu ile Preset Selection Penceresinden Temanızı seçin.


      Tema kayıt etmek


      Design Tools-Penceresinde ilk evvel bir isim seçin örnek: "Yeni Tema" ve Save-tusunu tıklayın (siyah Disket). Temaniz kayıt edildi. Daha sonra kolaylıkla yeniden bu temaya geçebilirsiniz. Daha evvel verilmiş bir isim seçtiyseniz "eski" Temayı değiştirmek ve yeniden kayıt etmek istediğinizden eminmisiniz diye sorulacaktır.


      Kayıt Edilen Bir Temayı Silmek


      Silmek istediğiniz temayı seçin ve Delete-Tusuna (kirmizi X)  tıklayın. Silmek istediğinize eminisiniz sorusunu onayladıktan sonra tema silinecektir.


      Tüm Temaları Silmek


      Tüm temaları silmek istiyorsanız Menüde [Preset] -> [Delete All] seçiniz. Eminmisiniz sorusunu tekrar onaylamalısınız


      Temaları Pc`ye kayıt etmek (*.fcp)


      Tools Penceresinde [Preset]->[Export to File] seçiniz. Kaydetmek istediğiniz tema isimlerini işaretleyin ve [ok] seçin. Peki bu *.fcp dosyası ne işinize yarayacak?  *fcp belgesini bir arkadaşınıza yollayabilirsiniz ve/veya başka bir bilgisayara aktarabilirsiniz. Böylece yeniden tema hazırlamanıza gerek kalmadan o temaları o pc ye kurabilirsiniz.
      Uyarı: Resim nesneleri ve arkaplan URL olarak eklenmeli.


      *fcp Tema Bilgisayarınızdan Toolsa Geçirmek


      Menüdeki [Preset]->[Import from File] seçeneği ile fcp yani hazır temaları Toolsa ekleyebilirsiniz. Not: FCP belgesi tek Flatcast Producer Tools ile açılabilir, bilgisayarınızda hiç bir program ile açamazsınız. [Import from File] tıklayarak temanızı seçtikten sonra Preset Selection Penceresinde göreceksiniz.


      Standart Temaları Geri Getirmek


      Eğer standart temaları yanlışlıkla sildiyseniz Menüde [Preset]->[Restore Defaults] imkanı ile Flatcast’ın kendi temalarını geri getirebilirsiniz.


      Arkaplan Resmi Eklemek


      Temanız için arkaplan gerekir aksi takdirde tek beyaz bir sayfa görülecektir.  Url= Resim internette kayıtlı ve o kayıt yerinin yolu. (örnek: Resim barındırma siteleri imageshack.us gibi)


      Arkaplanı İnterneten Eklemek / Arkaplanım Neden Beyaz


      Bunun için [background] -> [URL ] seçip, açılan adres çubuğuna linki eklemelisiniz örnek: http://img03.blogcu.com/images/b/e/n/benibirbenbilirim/ad0d8d3462fd3ea6f6bc7b82b4281f9a_1265788746.jpg
      Bu yöntem ile resim hem sizde hemde dinleyicilerinizde anında açılacaktır. Linki hatalı yazdıysanız veya linkteki resim kayıtlı olduğu siteden silinmişse sayfa beyaz kalacaktır.


      Arkaplanı Silmek :


      Arkaplanı silmek için Silgi-Tuşunu ve/veya [Clear] seçmeniz yeterli.


      Lock Tusu


      Design Tool modunda olduğunuz zaman [View] -> [Lock]-Tuşunu (küçük kırmızı Anahtar) tıklayarak Preset Selection görüntüsüne sahip olacaksınız ve temadaki nesneleri deneyebilirsiniz.


      Yayın Devretmek


      Radyo yayını sonlandırmadan başka bir sunucuya (DJ) yayını devredebilirsiniz. Bunun için;
      • Dj’lerinizin Sid numarasını ve yayın şifresini bilmeleri gerekiyor.
      • Ayrıca yayın yapacak kişi Router ve Firewall (Güvenlik duvarı) kullanıyorsa (Port 40123 UDP) port yönlendirmesi yapmalıdır. Yoksa dinleyiciler radyoya giremez. Sitemizde bunun nasıl yapılacağı hakkında da bilgi bulabilirsiniz.
      Yayındaki sunucu Tools Penceresinde [Options]->[Allow Take Over] işaretlemeli. Ancak böyle diğer dj`e yayını devredebilir. Yayını alacak sunucu, flatcast.com sitesine kendi nicki ile giriş yapmış olmalı ve Get Stream tıklayarak yayını alabilir.


      Video / Webcam Görüntüsü


      Yayında Webcam görüntüsü açmak istiyorsaniz Design Tool moduna geçin ve [Insert]->[Video] seçiniz. Sol fare tuşu ile ekranda açılan video görüntüsünün yerini ve boyutunu değistirebilirsiniz. Video özeliğinin ayarları:
      Quality/ Kalite
      Sağ fare tuşu ile Video Penceresine tıklayınız ve [Video]->[Quality] seçiniz, böylece Video görüntüsün kalitesini değiştirebilirsiniz.
      Pause/ Durdur
      Sağ fare tuşu ile Video Penceresine tıklayınıiz ve [Video]->[Pause] seçin. Böylece Webcam görüntüsünü durdurabilirsiniz.
      Video silmek
      Sağ fare tuşu ile Video Penceresine tıklayınıiz ve [Video]->[Remove] seçin, böylece Webcam görüntüsünü kapatabilirsiniz.


      Chat / Sohbet Alanı
      Dinleyicilerinize radyo yayının yanında sohbet imkanı vermek istiyorsanız Menüde [Insert]->[Chat] seçerek Chat alanı ekleyebilirsiniz. Gördüğünüz gibi 4 nesne geliyor.


      1. Yazı çubuğu
      2. Chat kısmı
      3. Chat alanı için scroll çubuğu
      4. Üye listesi


      Buttonlar


      Design Tool Modunda Chat alanında çift sol fare tuşu tıklayarak Chat-Properties-Penceresini açabilirsiniz. Bu pencerede buttonları seçebilirsiniz.


      Color / Renk
      [Foreground]-Tuşu üye listesinde ziyaretçilerin ve yazı çubuğundaki yazı rengini seçebilirsiniz. [Background]-Tuşu ile yazı çubuğunun arka plan rengini değiştirebilirsiniz.


      Send Button
      [Send Button] sayesinde dinleyicileriniz klavyede [enter] tuşu tıklamadan Send butonuna tıklayarak mesajlarını yollayabilir.


      User Listbox / Üye Listesi
      [User Listbox], Üye listesini açıp kapatmak için.
      Üye listesinde nick alt çizgili ise kayıtlı nick demektir, alt çizgi olmayan nickler "guest nickleridir" . Kayıtıi bir nickin üzerine sol fare tuşu ile tikladığınızda profili açılacaktır, sağ fare tuşu ile şayet özeller açık ise bu kullanıcı ile özel yazışma imkanı vardır.


      Textbox / Chat Alanı
      Chat alanını açıp kapatmak için. Chat alanını bir defa tıklayarak yeşil çerçeve göreceksiniz bu çerçevenin köşelerinden büyüklüğünü ve yerini değistirebilirsiniz.


      Scrollbar / Scroll Çubugu
      Chat alanındaki yazıları yukarı aşağı indirmek içindir, aynı bir Internet sayfasındaki scroll çubuğu gibi.


      Bold Button / Kalın Tuşu
      Dinleyicileriniz kalın yazma imkanı olmasi için Bold tuşunu ekleyiniz.


      Underline Button / Altçizgi
      Dinleyicileriniz altçizgi ile yazma imkani olması için Underline tuşunu ekleyiniz.


      Italic Button / Yatık Yazı
      Dinleyicileriniz Yatık yazma imkanı olmasi için Italic tuşunu ekleyiniz.


      Strikeout Button / Altı Çizgili Yazı
      Dinleyicilerinizin yazdıkları mesajların altına çizgi atmak içindir.


      Smilies Button / Simge Eklemek
      Dinleyicileriniz Smilies/Simge yollamaları için Smilies buttonu ekleyin.


      Login Button
      Dinleyicileriniz kullanıcı ismi ve şifresi ile giriş yapabilmesi için Login Buttonu ekleyiniz.


      User Color Button / Renk seçimi
      Chatte yazı rengi seçilmesi içindir.


      Text Bigger Button
      Zoom +  yani yazıyı büyütmek için.


      Text Smaller Button
      Zoom - yani yazıyı küçültmmek içindir .


      Save To File Button
      Save tuşu sayesinde radyoda yazılan mesajları bir not defterine kayıt etmek içindir. Kayıt save tuşu tıklandıktan sonra başlıyor ve tekrar basılıncaya kadar yazılan mesajları kayıt ediyor.




      Private Allowed
      İşaretli ise özelde sohbet imkanı açık demekdir.


      Chat / Sohbet Kullanımı
      Genel olarak sohbetin iki işletim türü vardır, "Safe Chat" ve "Open Chat"


      Önemli: Yayın devrettikten sonra veya yeni başlattığınız zaman chat "Safe Chat" modunda açılır.


      "Safe Chat"
      Kayıtsız ve /veya kayıtlı dinleyici girdiginde Dj tarafindan açılması lazım, aksi taktirde bu dinleyici chat sayfasını okuyamaz ve sadece dj ile özelden yazışabilir.
      Şayet bir dinleyicinin durumu ise Dj tarafindan açılmadan direk sohbete katılabilir.
      Durumu ise ilk evvel dj tarafindan kısıtlaması kaldırılması lazım."Open Chat"
      Kayıtlı ve kayıtsız dinleyici, (bloke) olmadığı sürece direk sohbete katılabilir.


      Dinleyici Statüsleri
      4 Farklı Statüs Mevcut


      Tek "Open Chat" modunda yazışabilir.
      DJ onayı olmadan hemen sohbete katılabilir.
      Bu durumda tek DJ ile özelden yazışabilir, diğer dinleyiciler yazılanları okuyamaz artı ortaya yazılmış bir mesaj bu durumda silinmiş oluyor.
      eşittir, fakat bu durumda bu dinleyici kimseyle yazışamaz artı üye listesinden Nicki çıkar yani bir çeşit Ban.


      Sol Fare tuşu ile veya tıklandığı zaman izinler artıyor, sağ fare tuşu ile ise izinler azalıyor.
      Strg-Taste (Ctrl) + sol fare tuşu ile moduna geçebilirsiniz (tek kayıtlı üyelerde çalışır.)


      ve yayın devrettikden sonra veya yeni başlatıldığında bu durumda kalır !


      Chat Alanını Temizlemek
      Chat alanını temizlemek icin, yayın penceresinde sağ fare tuşu ile [Chat]->[Delete Chat] seçin.


      Üye Listesi Siralaması
      Üye listesini sıralamak için sağ fare tuşunu chat alanında tıklayınız [Chat]->[User Sorting] ve sıralamayı seçiniz.


      * Default: Standart
      * Aa - Zz: Alfabeye göre
      * Zz - Aa: Alfabeye göre tersine
      * New User on Top: Son giren dinleyici en üst sırada
      * Last Chatter on Top: Son mesaj yollayan dinleyici nicki en üstte...


      Chati Kaldırmak


      Design Tool modunda sağ fare tuşu ile chat alanına tıklayın ve [Chat]->[Remove] seçiniz.


      YAZI EKLEME VE DİĞER BİLGİLER (DESIGN MODE'DA)


      Text
      yayın penceresine en fazla 16 satır ekleyebilirsiniz, bunun için sağ fare tuşunu tıklayınız ve menüde [Insert]->[Text] seçin. İstediğiniz satırı yazı çubuğuna yazınız ve ENTER tuşuna basınız bu pencereyi ekranınızda istediginiz yere yerleştirebilirsiniz.


      Satır Düzenleme
      [Text]->[Edit] seçerek satırı düzenleyebilirsiniz.


      Yazı Boyutu
      [Text]->[Set Size] seçerek yönlendirici ile yazı boyutunu değistirebilirsiniz.


      Yazı Rengi
      [Text]->[Set Color] seçerek yazi rengini değiştirebilirsiniz.


      Şeffaf Yazı
      [Text]->[Set Alpha] seçerek yazıyı şeffaflaştırabilirsiniz.


      Görünmez Yazı
      [Text]-> [Visible] seçerek yazıyı dinleyicilere kapatabilirsiniz.


      Satır Komutları
      # tuşu ile ekrana kısa komut yazabilirsiniz. Komutlar :


      ## ekrana # işaretini eklemek için,
      #0 anket sistem sonuçları,
      #1 - #7 ankete 1 - 7 seçeneğin yüzdelik göstergesi,
      #A Sanatçı ismi,
      #B Kalın Yazı,
      #C Radyodaki dinleyici sayısı,
      #D Şarkı ismi,
      #F Radyoda durduğunuz süreyi gösterir,
      #G Saati gösterir,
      #H Peer-To-Peer işleminde bağli olan Client sayısı,
      #I Eğri yazı,
      #L Satır atlama,
      #N Her dinleyicide kendi nicki görünür,
      #O Şuanki bant genişliği,
      #Q Gönderilen veri,
      #R Alınan veri,
      #S Yazının ortası çizik,
      #T Toplam girişler, radyonuzu açtığınız günden bu yana kaç kişi radyoya girdiğini gösteren sayaç,
      #U Altçizgi,
      #V Sürüm bilgisi, flatcast Producerin sürümünü gösterir,
      #W bereits übertragener Anteil des Datei-Objekts in Prozent
      #X bereits übertragener Anteil des Pfad-Objekts in Prozent
      #Y Namen der aktuelle Datei des Pfad-Objekts


      Örnek: “Hosgeldin #n” yazarsaniz, radyo penceresinde “Hosgeldin dinleyicinin ismi “




      Text Silmek
      [Text]->[Remove] seçerek satırı yayın penceresinden silebilirsiniz.


      DESKTOP


      Desktop sayesinde dinleyiciye masaüstünde yaptığınız bir çalışmayı aktarabilirsiniz, birnevi uzaktan yardım görevini görür. Bilgisayarınızda yaptığınız işlemler radyo ekranında yayınlanıyor.
      [Insert]->[Desktop] seçerek beyaz bir pencere açılacaktır.
      Örnek: Bilgisayarınızda Paint ile bir resim çizecekseniz Paint Penceresini, radyo ekranında açilan beyaz pencerenin üzerine getirdiğinizde dinleyicilerinize bu aktarılacaktır.


      [Desktop]->[Catch Window] sayesinde dinleyiciye aktarmak istediğiniz görüntüyü yakalayabilir ve otomatik olarak [Desktop] penceresinin üzerine yerleştiriyorsunuz.


      Daha iyi bir sonuç almak için:


      * Görsel efektleri kapatınız.
      * Menü altında gölge gösterimini kapatınız.
      * Renk kalitesini 16 bit'e düşürünüz.


      PLAYER


      Slayt show derken flatcastın original preset de bulunan sol alt köşesindeki değişen resim playerini anlatıyoruz.




      İlk önce tools penceresinde "Design Tool" moduna giriyorsunuz sonra toolsda insert - player seçiyoruz.
      Player penceresinde sağ fare tuşu tıklayarak menüde add url den resimleri ekliyoruz.


      [Add File]
      Bilgisayardan resim ekle.


      [Add URL]
      İnternetten link olarak resim ekle.


      [Loop]
      Slayt gösterisini döngü şeklinde oynatmak için.


      [Delete File]
      Seçilen resmi silmek için.


      [Move Up]
      Resmi oynatma sıralamasında üste geçirmek.


      [Move Down]
      Resmi oynatma sıralamasında alta geçirmek.


      [Properties]
      Slayt gösterisinin hangi zaman diliminde gösterilmesi ayarı.


      [Play]
      Slayt göstergesini başlatmak.


      [Visible]
      Visible işaretli ise slayt gösterisi dinleyicilere kapalı.


      [Remove]
      Slayt gösterisini silmek için.


      Path
      Path özeliği ile dinleyicilerinize herhangi bi belge yollayabilirsiniz formatı önemli. [Insert]->[Path] seçerek açılan Pencerede Bilgisayarınızda bir klasör seçip dinleyciye o klasörün içinde bulunan belgeleri yollayabilirsiniz.


      URL/ Link Eklemek
      Bu nesne sayesinde, Radyo ekranına link yani www.......com ) seçip açılan adres çubuguna resim linkini ekleyin.  Enter tuşunu tıkladıktan sonra resim yayın pencerenizde görünecektir. Linkde hata yaptıysaniz resim yüklenmeyecektir.
      Resmi bilgisayardan eklemek için:
      Menüde [Picture]->[Source]->[File] seçip, açılan pencerede resmi bilgisayarınızdan seçin ve ekleyin. Resim boyutu ne kadar büyük ise dinleyici okadar geç açılır.


      Resmi ses şeriti olarak kullanmak:
      Ses şeriti olarak resim eklemek istediğinizde, sağ fare tuşu ile resmin üzerine tıklayın ve menüde [Picture]->[Use as Volumeter] seçin, böylece resim şarkının ritmine göre hareket edecektir
      Multiple Choice
      Anket sistemi eklemek için [Insert] ->[Multiple Choice] seçiniz.

      14
      Flatcast / Samanalevi Fm Kurallarımız
      « : 21 Mart , 2012, 22:59:24 »
      ~ KURALLARIMIZ ~
       Samanalevi Fm
      RADYOMUZA GİRİŞ YAPAN HERKES KURALLARI OKUMUŞ VE KABUL ETMİŞ SAYILIR !
      1. Küfür ve Argo kesinlikle yasaktır.
      2. Sohbet odasında rahatsız eden şahıs sadece bir defa uyarılacaktır.
      3. Sunucumuz (DJ) her hakka sahiptir.
      4. Özel yazışmaların kapalı tutulması tavsiye edilir ancak DJ'nin insiyatifindedir.
      5. Msn ve telefon istemek veya yazmak yasaktır.
      6. Başka radyo reklamı yapmak vede radyo nikiyle DJ Nickiyle girmek yasaktır.
      7. DİN ve SİYASET Konularına girmek reklam yapmak kesinlikle yasaktır.
      8. Sunucu rengi sadece sunucumuza aittir. Misafirlerimiz o rengi kullanamaz.
      9. Gusetler ve onaysız niklerin açılması için istekte bulunulması yasaktır.
      10. Radyomuz aile dostluk ve arkadaşlığın buluştuğu yerdir farklı amaç taşıyanlar aramızda yer alamaz.
      11. Kesinlikle ayrımcılık ve bölücülük yapmak isteyenler aramıza kabul edilmiyecektir.
      12. Herkesin kurallara uydugu bir ortamda müzik eşliğinde neşeli ve hoş sohbetler dileriz.
      ~ samanalevi_fm ~

      15
      Flatcast / Samanalevi FM DJ Listemiz
      « : 21 Mart , 2012, 22:54:50 »
      DJ listemiz güncellenmiştir. Radyomuzun üstünde görebilirsiniz. Teşekkürler...

      www.samanalevi.com/fm/

      Sayfa: [1] 2 3 ... 11